Vacature

7 juli 2023

Administratief medewerker in Sittard (32-40 uur)


Voor onze klant zoeken we een administratief medewerker. Je gaat werken in een klein team met korte lijnen en de mogelijkheid om  door te groeien is aanwezig.

Wat ga je doen?

De werkzaamheden zijn divers. Zo ben je onder andere verantwoordelijk voor het opstellen van de verkoopfacturen en het inboeken van de inkoopfacturen waar je meerdere gegevens goed moet controleren. Een nauwkeurige klus want alleen op deze manier komen de gegevens correct in het systeem. Kom je iets tegen dat niet klopt? Dan neem je bij voorkeur contact op met onze klant of leverancier of vraag je intern om de juiste informatie voor een correcte verwerking.

Daarnaast ga je je ook bezighouden met debiteuren-/crediteurenbewaking, het klaarzetten van betalingen, het bijhouden van huurcontracten en assisteer je bij de uitvoering van overige administratieve en commerciële werkzaamheden.

Wat vragen wij?

Je gaat zeer accuraat en gestructureerd te werk. Je bent communicatief vaardig. Je beschikt over een goede dosis energie en zorgt bij onjuiste informatie dat je de benodigde gegevens krijgt om jouw werk uit te kunnen voeren. Je durft hulp te vragen wanneer nodig en je helpt zelf ook graag andere collega’s. Je kan goed omgaan met werkdruk en je hebt een flexibele instelling.

Verder beschik je over:

  • Hbo werk- en denkniveau of dit samen met een afgeronde MBO opleiding;
  • Een aantal jaren ervaring op het gebied van financiële administratie;
  • Inzicht in financiële processen;
  • Ervaring met Microsoft Office;
  • Kennis van Exact is een pre;
  • Goede kennis van de Nederlandse, Duitse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring in een technische of verhuur omgeving is een pre.

Wij bieden:

  • Marktconform salaris passend bij jouw kennis en ervaring vanaf €2600,- tot €3500,-;
  • 8% vakantiegeld, 25 vakantiedagen;
  • Pensioenregeling;
  • Contract voor bepaalde tijd met uitzicht op vast contract. 

Procedure: Eerst een gesprek bij ons op kantoor, bij gebleken geschiktheid wordt je voorgesteld bij de klant en volgen er maximaal twee gesprekken incl. arbeidsvoorwaarden bij de klant op locatie. Bel ons op 088-8640200 of mail naar gwen@lb-jobs.nl .

Alle vacatures