Vacature

10 maart 2021

Projectleider grond- en kabelwerken, industriële reiniging en infrastructurele werken in Geleen (40 uur)


Wij zoeken voor onze klant een projectleider, belangrijk is dat je ervaring hebt in deze of een vergelijkbare functie. Je bent iemand die durft af te wijken van plat gereden paden en denkt creatief mee in het zoeken naar nieuwe wegen om de positie in de markt te versterken.

Werkzaamheden:

  • Je ondersteunt de bedrijfsleider in het verwerven van opdrachten en kan zelf in goede afstemming met de bedrijfsleider acquisitieactiviteiten ontplooien. Voor het maken van plannen zul je de bedrijfsleider ondersteunen en gegevens aandragen.
  • Je zal kennisnemen van de aangeboden bestekken en zal met budgettaire bouwstenen hier calculaties van maken.
  • Na bespreking en akkoord bevinden van de calculatie zal je offertes moeten maken die voldoen aan de vraag van de potentiële opdrachtgevers.
  • Je bent door de directie gemachtigd tot het uitbrengen van offertes.
  • Je rapporteert wekelijks en maakt hiervoor orders en planningen.
  • Het maken en beheren van projectmappen.
  • Administratieve werkzaamheden.
  • Doornemen van der werkzaamheden met de projectleiders/ uitvoerders.
  • Verstrekken gegevens aan de uitvoerder a.d.h.v. de calculatie/ projectmap en zorgt voor de terugrapportage, waardoor je kan zorggedragen voor wekelijkse afwikkeling van alle geleverde prestaties middels facturering.
  • Je maakt direct na het aflopen van een werk een nacalculatie. De gegevens bespreek je met de bedrijfsleider en deze kerncijfers worden weer meegenomen in de calculatienormen voor volgende projecten.
  • Je coördineert de activiteiten van medewerkers in opleiding en geeft hiertoe overleg met de projectleiders en uitvoerders.
  • Je neemt deel aan het directie- en uitvoerende overleg, maakt verslag en ziet erop toe dat gemaakte afspraken worden nagekomen.
  • Je werkt mee aan een soepele externe en interne communicatie.

 Veiligheid, Gezondheid en Milieu:

  • Coördineren van de activiteiten op het gebeid van de VGM
  • Coördineert de activiteiten m.b.t. ziekteverzuim
  • Het jaarlijks updaten van de inventarislijst m.b.t. VGM-risico’s
  • Actief deelnemen aan VGM-bijeenkomsten van het personeel

Functie eisen;

  • Hbo denk- en werkniveau met voorkeur afgeronde opleiding werktuigbouwkunde. 
  • Ruime ervaring in een soortgelijke functie.
  • Kennis van de branche grond- en kabelwerken, industriële reiniging en infrastructurele werken.
  • Uitstekende leidinggevende en coördinerende capaciteiten.
  • Opleiding BHV’er is een pre
  • Goede kennis van normen en financiële gegevens.
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Procedure;

De sollicitatieprocedure bestaat uit 3 gesprekken. Limburg Jobs is verantwoordelijk voor de eerste selectie en het daarbij horende gesprek. Het tweede gesprek is een kennismakingsgesprek bij de klant. Het derde gesprek is samen met de bedrijfsleider op het hoofdkantoor en dan wordt ook verder ingegaan op de arbeidsvoorwaarden.

Alle vacatures